Provize z každého balíku. A že jich bude

Staňte se Balíkovnou a zvyšte své příjmy téměř bez práce. Je to snadné, dejte nám o sobě vědět a společně se posuneme dál.

Obrázek 1

3 důvody, proč se to vyplatí

Noví zákazníci

Noví zákazníci

To by bylo, aby si člověk u vás rovnou nenakoupil, když si půjde ODESLAT nebo VYZVEDNOUT balík. Zákazníky pak začnete počítat v jiných jednotkách.
Provize

Provize

Platíme vám za každý vydaný balík. Nákupy na e-shopech frčí a všechno naznačuje, že letos bude poslaných balíků zase o něco víc než loni.
Online reklama

Online reklama

Na všech e-shopech s dopravou přes Balíkovnu si zákazník může vybrat i vaše PODACÍ i VÝDEJNÍ místo. Není na škodu si udělat online reklamu úplně zdarma.

Jak to funguje?

1

Vybavíme vás aplikací, pomocí které budete mít vy i my přehled o balících. Každý všední den vám přivezeme balíky a vy si je pomocí aplikace naskenujete, potvrdíte převzetí a uložíte. Žádné zbytečné papírování a zdržování.

2
Jakmile v aplikaci potvrdíte převzetí balíku, zákazníkovi přijde informace, že je pro něj balík připravený. Zároveň mu pošleme kód pro vyzvednutí. Takže vy vlastně nemusíte dělat nic.
3
Až se u vás zákazník s kódem objeví, stačí kód vyťukat do aplikace. Sedí? Paráda. Balík mu vydáte a je hotovo. Jestli je potřeba balík zaplatit uvidíte v aplikaci. Pak stačí jen vybrat peníze.
4
Může se stát, že si zákazník balík nevyzvedne včas. Nemějte obavy, balíky si zase odvezeme zpět, aby vám nezabíraly zbytečně místo.
5
To nejlepší nakonec. Jednou měsíčně nám pošlete fakturu.

Co k tomu potřebujete?

Internet

Internet

Připojení k internetu s rychlostí alespoň 2 Mb/s. Tu dnes zvládnou všichni poskytovatelé internetového připojení, takže není co řešit.
Zařízení

Zařízení

Počítač, tablet nebo chytrý telefon libovolné značky. Doporučujeme velikost displeje alespoň 6", to je úhlopříčka větší než 15 cm.
Provozovnu

Provozovnu

Místo, kde budete přijímat a vydávat balíky...

Ještě vás něco zajímá?

Balíky do hmotnosti 15 kg s maximálními rozměry 50 × 50 × 50 cm. Platí pro výdej i odeslání. 

Celý proces je navržen tak, abyste nemuseli řešit zbytečnou administrativu. Každá Balíkovna má svoji tzv. řídicí poštu, která vám pomůže a zajistí přímou podporu. V případě technické poruchy aplikace pro evidenci balíků je k dispozici helpdesk České pošty.

Doporučte mu, aby se ještě jednou podíval do SMS nebo e-mailu, kam jsme mu kód posílali. Kód si také může nechat znovu poslat. Stačí jednoduše vyhledat balík ve sledování balíků a kliknout na možnost „Odeslat kód znovu“.  Další možností je počkat na avízo, které dostane 2 dny před koncem úložní doby balíku a kde je kód uvedený. Poslední možností je přesměrování na ukládací poštu, tam si může balík vyzvednout s průkazem totožnosti.

 

Používá-li zákazník mobilní aplikaci Balíkovna, tak kód pro vyzvednutí najde u daného balíku.

Balíky lze odeslat z celé sítě AlzaBoxů. Stačí si připravit data online, vytisknout adresní štítek, nalepit ho na balík a štítek načíst na AlzaBoxu. Následně vložíte balík do schránky, zavřete ji a máte odesláno. Více informací

Zákazník vám poplatek uhradí, stejně jako dobírku, při převzetí balíku. Tyto dodatečné poplatky zákazníkovi vznikají při využití zpoplatněných služeb v aplikaci Změna doručení online.