Chci Balíkovnu
Jak to funguje?
Vybavíme vás aplikací, pomocí které budete mít vy i my přehled o balících. Každý všední den vám přivezeme balíky a vy si je pomocí aplikace naskenujete, potvrdíte převzetí a uložíte. Žádné zbytečné papírování a zdržování.
Ještě vás něco zajímá?
Jaký typ provozovny je vhodný pro Balíkovnu?
Neklademe si zbytečné nároky na typ provozovny, můžou to být potraviny, cukrárna, trafika nebo třeba prodejna kol, švadlenka, kosmetický salón i kadeřnictví. Kamenná provozovna, která je dobře přístupná, má příjemné prostory, alespoň minimální skladovací možnosti a přátelskou provozní dobu.
Je možné do sítě zapojit i samoobslužné boxy nebo obchodní řetězec?
Balíkovna je síť otevřená každému zájemci i alternativním typům
balíkových výdejních platforem.
Pokud provozujete samoobslužné boxy nebo jiný obchodní
řetězec s 5 a více pobočkami, ozvěte se nám na email chcibalikovnu@balikovna.cz a
připojte kontakty. Spojíme se s vámi a rádi se dohodneme na možnostech
i formě spolupráce.
Jak postupovat a jaké podmínky musím splnit?
Pokud máte kamennou provozovnu vyplňte PDF formulář
a odešlete na adresu chcibalikovnu@balikovna.cz Pokud splníte
požadované podmínky, oslovíme vás s přímou nabídkou spolupráce včetně
návrhu smlouvy.
Pokud provozujete obchodní řetězec
s 5 a více pobočkami nebo samoobslužné
výdejní boxy, formulář nevyplňujte. Napište nám
rovnou na adresu chcibalikovnu@balikovna.cz
Spojíme se s vámi, popíšeme podmínky a připravíme nabídku spolupráce
včetně smlouvy.
Po splnění podmínek a podpisu smlouvy se stáváte Balíkovnou a
dostanete od nás reklamní označení i přístup do aplikace pro evidenci balíků.
Kdo mi pomůže, když si náhodou nebudu vědět rady?
Celý proces je navržen tak, abyste nemuseli řešit zbytečnou administrativu. Každá Balíkovna má svoji tzv. řídící poštu, která vám pomůže a zajistí přímou podporu. V případě technické poruchy aplikace pro evidenci balíků je k dispozici helpdesk České pošty.
Jak poradit zákazníkovi, když nezná svůj kód pro vyzvednutí?
Doporučte mu, aby se ještě jednou podíval do SMS nebo e-mailu, kam jsme mu kód posílali. Kód si také může nechat znovu poslat. Stačí jednoduše vyhledat balík ve sledování zásilky a kliknout na možnost „Odeslat kód znovu“. Další možností je počkat na avízo, které dostane 2 dny před koncem úložní doby balíku a kde je kód uvedený. Poslední možností je přesměrování na ukládací poštu, tam si může balík vyzvednout s průkazem totožnosti.
Co mám dělat, když jsou u balíku dodatečné poplatky?
Zákazník vám poplatek uhradí, stejně jako dobírku, při převzetí balíku. Tyto dodatečné poplatky zákazníkovi vznikají při využití zpoplatněných služeb v aplikaci Změna doručení online. Nejčastěji jde o poplatek za změnu ukládací pošty nebo v případě Balíku Na poštu doručení do Balíkovny.