Chci Balíkovnu
Jak to funguje?
Vybavíme vás aplikací, pomocí které budete mít vy i my přehled o balících. Každý všední den vám přivezeme balíky a vy si je pomocí aplikace naskenujete, potvrdíte převzetí a uložíte. Žádné zbytečné papírování a zdržování.
Ještě vás něco zajímá?
Jak velké balíky se vejdou do AlzaBoxu?
Balíky do hmotnosti 15 kg s maximálními rozměry 50 × 50 × 50 cm. Platí pro výdej i odeslání.
Kdo mi pomůže, když si náhodou nebudu vědět rady?
Celý proces je navržen tak, abyste nemuseli řešit zbytečnou administrativu. Každá Balíkovna má svoji tzv. řídicí poštu, která vám pomůže a zajistí přímou podporu. V případě technické poruchy aplikace pro evidenci balíků je k dispozici helpdesk České pošty.
Jak poradit zákazníkovi, když nezná svůj kód pro vyzvednutí?
Doporučte mu, aby se ještě jednou podíval do SMS nebo e-mailu, kam jsme mu kód posílali. Kód si také může nechat znovu poslat. Stačí jednoduše vyhledat balík ve sledování balíků a kliknout na možnost „Odeslat kód znovu“. Další možností je počkat na avízo, které dostane 2 dny před koncem úložní doby balíku a kde je kód uvedený. Poslední možností je přesměrování na ukládací poštu, tam si může balík vyzvednout s průkazem totožnosti.
Používá-li zákazník mobilní aplikaci Balíkovna, tak kód pro vyzvednutí najde u daného balíku.
Jak funguje odesílání balíků z AlzaBoxu?
Balíky lze odeslat z celé sítě AlzaBoxů. Stačí si připravit data online, vytisknout adresní štítek, nalepit ho na balík a štítek načíst na AlzaBoxu. Následně vložíte balík do schránky, zavřete ji a máte odesláno. Více informací.
Co mám dělat, když jsou u balíku dodatečné poplatky?
Zákazník vám poplatek uhradí, stejně jako dobírku, při převzetí balíku. Tyto dodatečné poplatky zákazníkovi vznikají při využití zpoplatněných služeb v aplikaci Změna doručení online.