OX Point
Často kladené dotazy
Jaké balíky se vejdou do boxu OX Point?
Balíky do hmotnosti 15 kg s maximálními rozměry 50 x 50 x 50 cm. Platí pro výdej i odeslání.
Jak funguje odesílání balíků z boxu OX Point?
Balík lze odeslat z celé sítě boxů OX Point. Stačí si připravit data online, vytisknout adresní štítek a nalepit ho na balík a načíst na boxu OX Point. Následně vložíte balík do schránky, zavřete ji a máte odesláno.
Jak probíhá vyzvednutí balíku z boxu?
Vyzvednutí balíku je rychlé a intuitivní. Na displeji boxu stačí zadat kód pro vyzvednutí, který naleznete v SMS, e-mailu nebo mobilní aplikaci Balíkovna. Po zadání kódu se otevře schránka, balík vyndáte, schránku zavřete a máte hotovo.
Je nutné mít vytištěný adresní štítek?
Ne vždy. Vytištěný štítek je nezbytný pro podání ve většině boxů OX Point, nicméně vybrané boxy nově umí adresní štítky tisknout. Na rozšíření této služby pracujeme.
Mohu poslat do boxu balík s dobírkou?
Ano, nicméně dobírku je nutné uhradit online před vyzvednutím balíku prolinkem v obdrženém avíze. Dobírku lze uhradit také v mobilní aplikaci Balíkovna, pomocí služeb Apple Pay a Google Pay. Platba kartou na samotném zařízení není možná.
Po uložení balíku do boxu obdržíte e-mailem zprávu s pokyny k vyzvednutí. Součástí zprávy je odkaz na platební bránu, kde dobírku bezpečně uhradíte.
Co když si nemohu štítek vytisknout?
Využijte box OX Point vybavený tiskárnou štítků. Bez štítku lze balík, který posíláte na adresu odeslat pouze z Balíkovny na poště. Balíkovnu na výdejní místo lze bez štítku podat z libovolné Balíkovny vyjma boxů. Nikdy prosím nevkládejte do boxu OX Point neoznačený balík. Neoznačené balíky bohužel nelze doručit.
Jak dlouho balík v boxu OX Point počká?
Postupujte podle pokynů na obrazovce boxu OX Point a zvolte možnost Výběr jiné schránky. Více v návodu k obsluze boxu bez tiskárny štítků nebo v návodu k obsluze boxu s tiskárnou štítků
Lze prodloužit dobu pro vyzvednutí balíku?
Dobu pro vyzvednutí balíku nelze prodloužit, protože je přesně stanoven čas, lhůta, během níž je schránka pro balík rezervována, je přesně dána.
Co když se balík nevejde ani do větší schránky?
Pokud se balík nevejde do otevřené schránky, na obrazovce boxu OX Point vyberte možnost NELZE ODESLAT. Dojde ke zrušení podání, které
se potvrdí hláškou na obrazovce . Nyní můžete balík odeslat z jiné Balíkovny nebo boxu.
Co když se balík nepodaří do boxu uložit?
Balík připravíme k vyzvednutí na nejvhodnějším náhradním výdejním místě.
Z jakých boxů OX Point lze balík odeslat?
Ze všech boxů OX Point, které jsou zapojeny do sítě Balíkovna.
Co se stane, když si balík nestihnu vyzvednout?
Balík vrátíme odesílateli.
Co když je box plný?
V této situaci displej ohlásí, že je box plný a další balíky nepřijme. V tomto případě je potřeba zkusit jiný box nebo balík poslat z kamenné Balíkovny.
Kolik zásilek lze vložit do jedné schránky ?
Do jedné schránky vložte vždy jen jeden balík. Pokud posíláte více balíků najednou, dávejte pozor, abyste každý umístili do příslušné schránky.
Lze přes boxy OX Point posílat zásilky objednané na Vinted nebo Aukro?
Ano. Pokud nemáte v okolí box OX Point, kde lze štítek vytisknout, je nutné si vytisknout štítek předem, nalepit na balík a odeslat z boxu.