Feedback Icon

Box OX Point

  • výdej balíků
  • odeslání balíků
  • vybrané boxy jsou vybaveny tiskárnou štítků
  • platba dobírky online nebo v mobilní aplikaci
  • lhůta pro vyzvednutí je zpravidla 2 pracovní dny
  • seznam boxů s tiskárnou
  • návod k obsluze boxu bez tiskárny štítků
  • návod k obsluze boxu s tiskárnou štítků
  • Často kladené dotazy

    Balíky do hmotnosti 15 kg s maximálními rozměry 50 x 50 x 50 cm. Platí pro výdej i odeslání. 

    Balík lze odeslat z celé sítě boxů OX Point. Stačí si připravit data online, vytisknout adresní štítek a nalepit ho na balík a načíst na boxu OX Point. Následně vložíte balík do schránky, zavřete ji a máte odesláno. 

    Vyzvednutí balíku je rychlé a intuitivní. Na displeji boxu stačí zadat kód pro vyzvednutí, který naleznete v SMS, e-mailu nebo mobilní aplikaci Balíkovna. Po zadání kódu se otevře schránka, balík vyndáte, schránku zavřete a máte hotovo. 

    Ne vždy. Vytištěný štítek je nezbytný pro podání ve většině boxů OX Point, nicméně vybrané boxy nově umí adresní štítky tisknout. Na rozšíření této služby pracujeme. 

    Ano, nicméně dobírku je nutné uhradit online před vyzvednutím balíku prolinkem v obdrženém avíze. Dobírku lze uhradit také v mobilní aplikaci Balíkovna, pomocí služeb Apple Pay a Google Pay. Platba kartou na samotném zařízení není možná. 

     

    Po uložení balíku do boxu obdržíte e-mailem zprávu s pokyny k vyzvednutí. Součástí zprávy je odkaz na platební bránu, kde dobírku bezpečně uhradíte. 

    Využijte box OX Point vybavený tiskárnou štítků. Bez štítku lze balík, který posíláte na adresu odeslat pouze z Balíkovny na poště. Balíkovnu na výdejní místo lze bez štítku podat z libovolné Balíkovny vyjma boxů. Nikdy prosím nevkládejte do boxu OX Point neoznačený balík. Neoznačené balíky bohužel nelze doručit. 

    Postupujte podle pokynů na obrazovce boxu OX Point a zvolte možnost Výběr jiné schránky. Více v  návodu k obsluze boxu bez tiskárny štítků nebo v návodu k obsluze boxu s tiskárnou štítků

    Dobu pro vyzvednutí balíku nelze prodloužit, protože je přesně stanoven čas, lhůta, během níž je schránka pro balík rezervována, je přesně dána.  

    Pokud se balík nevejde do otevřené schránky, na obrazovce boxu OX Point vyberte možnost NELZE ODESLAT. Dojde ke zrušení podání, které 

    se potvrdí hláškou na obrazovce . Nyní můžete balík odeslat z jiné Balíkovny nebo boxu. 

    Balík připravíme k vyzvednutí na nejvhodnějším náhradním výdejním místě. 

    Ze všech boxů OX Point, které jsou zapojeny do sítě Balíkovna. 

    Balík vrátíme odesílateli.  

    V této situaci displej ohlásí, že je box plný a další balíky nepřijme. V tomto případě je potřeba zkusit jiný box nebo balík poslat z kamenné Balíkovny. 

    Do jedné schránky vložte vždy jen jeden balík. Pokud posíláte více balíků najednou,  dávejte pozor, abyste každý umístili do příslušné schránky. 

    Ano. Pokud nemáte v okolí box OX Point, kde lze štítek vytisknout, je nutné si vytisknout štítek předem, nalepit na balík a odeslat z boxu. 

    Jak fungují boxy

    1.

    1.

    Balík si objednáte do boxu
    2.

    2.

    Přijde vám SMS s kódem
    3.

    3.

    Kód vyplníte na obrazovce
    4.

    4.

    Balík je váš