E-shopy
Co vám Balíkovna přinese?
Ještě vás něco zajímá?
Jak dlouho trvá doručení balíku na výdejní místo nebo adresu?
Většina balíků je připravena k vyzvednutí do druhého pracovního dne od odeslání, tzn. od chvíle, kdy nám odesílatel balík fyzicky předá k přepravě.
Jak je adresát informován o stavu balíku?
O průběhu doručení je příjemce informován pomocí emailových a SMS notifikací. Aktuální stav balíku lze ověřit na webu v sekci Sledovat balík nebo přímo v mobilní aplikaci Balíkovna.
Kam všude Balíkovna doručuje?
Balíky doručujeme do široké sítě výdejních míst včetně boxů stejně jako na adresy po celé ČR. Aktuální přehled výdejních míst Balíkovny.
Jak si zákazník balík vyzvedne?
Většinu balíků lze jednoduše vyzvednout na kód. Tedy balík může převzít blízká osoba, se kterou příjemce kód sdílí. Pokud balík obsahuje služby vyžadující ověření totožnosti, balík je vydán oproti dokladu (v Balíkovnách na poště nebo v rámci doručení na adrese).
Pokud je u balíku dobírka, tak částku u příjemce vybereme a do tří dnů převedeme na váš účet.
Hledáte řešení pro vrácení balíků od vašich zákazníků?
Vrácení nebo výměna zboží je s Balíkovnou hračka. Pokud vaši zákazníci potřebují zboží vrátit nebo vyměnit, stačí jim předat kód pro vrácení. Zboží zabalí a odešlou zpět z jakékoliv Balíkovny. Pro více informací nás kontaktujte na podporaobchodu@cpost.cz.
Potřebujete více detailů o produktech nebo individuální řešení?
Pokud pro své podnikání potřebujete nastavit individuální řešení (např. nadrozměrný balík), Neváhejte nás kontaktovat na podporaobchodu@cpost.cz a společně navrhneme optimální nastavení služeb.