APP
Ještě by vás mohlo zajímat
Co je potřeba k využívání mobilní aplikace?
Mít vytvořený účet na Moje Balíkovna, který lze vytvořit přímo v
aplikaci, pokud ho již nemáte vytvořen.
Chytré zařízení s operačním systémem Android a iOS s
nainstalovanou aplikací Balíkovna a připojení k internetu.
Pokud chcete balíky prostřednictvím aplikace i podávat nebo
uhradit dobírku, musíte mít aktivní platební kartu nebo jí mít
přidanou v elektronické peněžence pro platby Google Pay / Apple Pay.
Je platba v aplikaci Balíkovna bezpečná?
Ano je, data jsou chráněna stejně jako na webu, protože využíváme bezpečnou platební bránu ČSOB.
Lze využívat aplikaci bez připojení k internetu?
Ne, pokud chcete balíky odesílat, sledovat nebo chcete najít nejbližší Balíkovnu, musí být zařízení připojeno k internetu (mobilní data nebo wifi).
Proč nemám v aplikaci kompletní historii zásilek?
V současné době aplikace nezobrazuje archivní zásilky, které ukončily svůj životní cyklus. Aktivní zásilky se v aplikaci zobrazí po změně stavu. Nové zásilky se zobrazí automaticky.
Co když najdu v aplikaci chybu?
Pokud na nějaký problém narazíte postupujte podle instrukcí v mobilní aplikaci v sekci „Více – Zpětná vazba
Je aplikace zdarma a kde je možné si jí stáhnout?
Ano. Lze si jí zdarma stáhnout na Google Play a App Store pod názvem Balíkovna.