I Have an E-Shop
Zdeněk Vejšický, Saturday, November 30, 2024
Vánoční notifikační lišta Important
General
What benefits will Balíkovna bring you?
Want to know more?
How long does the parcel travel to the pickup location or address?
Most parcels are ready for pickup the next working day after sending, i.e. after the moment when the sender hands the parcel over to us for transportation.
Kam si mohu nechat zaslat balík přes Balíkovnu?
Balík přes Balíkovnu si můžete nechat zaslat na výdejní místo - Balíkovna na poště, Balíkovna mimo poštu a do boxu nebo nově na adresu domů, do kanceláře nebo třeba na chatu.
Co je zvýhodněná cena pro registrované zákazníky?
Zvýhodněná cena za balíky je určena jen pro registrované uživatele do účtu Moje Balíkovna a je poskytnuta tedy výhradně přihlášeným uživatelům, kteří u nás mají vytvořený účet. Zvýhodněná cena za balík se vztahuje na balíky odeslané z webu balikovna.cz nebo mobilní aplikace do jakékoliv jiné Balíkovny nebo na adresu v rámci České republiky.
Jak můžu balík za zvýhodněnou cenu poslat?
Je to snadné, jen si u nás na webu nebo v mobilní aplikaci vytvořte účet Moje Balíkovna a přihlaste se . Pokud už účet u nás máte, pak se stačí jen přihlásit a z webu balikovna.cz nebo z mobilní aplikace odeslat balík do jakékoliv Balíkovny nebo adresu v ČR. Zvýhodněná cena za balík se vám automaticky načte po přihlášení do účtu Moje Balíkovna a při vyplňování údajů k odeslání balíků.
Kde mohu balík přes Balíkovnu odeslat?
Se štítkem:
S vytištěným adresním štítkem je odeslání umožněno z libovolné Balíkovny nebo boxu.
Bez štítku:
Bez štítku lze balík, který posíláte na adresu odeslat pouze z Balíkovny na poště. Balík na výdejní místo lze bez štítku podat z libovolné Balíkovny vyjma boxů, kde je potřeba mít na balíku štítek nalepený.
Kam a jaký balík můžu poslat?
Takový, který váží méně než 15 kg a jeho nejdelší strana je kratší než 50 cm. V opačném případě může být vrácen zpátky. Balík doručíme do kterékoliv Balíkovny nebo na adresu domů, do kanceláře nebo na chatu.
Můžu zrušit odeslání balíku, který už jsem odevzdal?
Stornování balíku je možné už jen obsluhou Balíkovny. Z částky, kterou vám budeme vracet zpátky na účet, odečteme storno poplatek.
Co když si balík nikdo nevyzvedne?
Pokud jste ho posílali z Balíkovny na poště, vrátí se zpátky tam. Balík odeslaný z Balíkovny mimo poštu vyzvednete, jakmile se vrátí, na nejbližší ukládací poště.
Můžu balík odeslat i z boxu?
Odeslat balík můžete z celé sítě AlzaBoxů (podívejte se, jak přesně postupovat) a také z boxů OX Point (podívejte se, jak přesně postupovat) a nově také z Penguin Boxů (podívejte se, jak přesně postupovat). Je však potřeba data vyplnit online, vytisknout si adresní štítek a nalepit ho na balík. Na vybraných boxech OX Point je nově také umožněn tisk adresních štítků (podívejte se, jak přesně postupovat).
Můžu zaplatit poštovné osobně v Balíkovně?
Ne, poštovné jde zaplatit pouze předem kartou zde na webu nebo při podání přes mobilní aplikaci.
How is the addressee informed about the status of the parcel?
The recipient will be informed by email and text notifications about the delivery status. The current status can be viewed in Track parcels on Balíkovna site or directly in the Balíkovna mobile application.
Where does Balíkovna deliver to?
We deliver parcels to a wide network of delivery locations including boxes as well as to addresses throughout the Czech Republic. Current list of Balíkovna pickup locations.
How can the customers pick up their parcel?
Most parcels can simply be picked up against the pickup code. Anyone with the pickup code can receive the parcel on behalf of the addressee. If identity verification on delivery is required, the parcel will be handed over against proof of identity (applies to delivery to Balíkovna located at post office or home delivery).
If cash on delivery is required, we will collect the COD amount from the recipient and transfer it to your account within three days.
Are you looking for a solution for returns from your customers?
Returning or exchanging goods is a breeze with Balíkovna. Just provide your customers with the return code if they need to return or exchange goods. They will pack the goods and drop off the parcel at any Balíkovna location. For more information, please contact podporaobchodu@cpost.cz.
Do you need more details about the products or a customised solution?
If you need an individual solution for your business (e.g. Oversize Parcel), do not hesitate to contact us at podporaobchodu@cpost.cz for setting up the optimal service together.